Biedronka i Lidl kuszą w Tłusty Czwartek. Zobacz, ile zapłacimy za pączki i donuty w tych dyskontach [CENY]
Tylko w Tłusty Czwartek w ub.r. klienci kupili w Biedronce blisko 12 mln pączków, a w tygodniu „tłustoczwartkowym” ponad 25 mln sztuk.
Biedronka w tegorocznej ofercie ma aż 16 rodzajów „tłustoczwartkowych” produktów: od pączków po donuty z confetti. Największym wzięciem jak zawsze cieszą się pączki, zwłaszcza marki własnej Słodka Kraina i Cukiernia.
– Co roku nasze pączki, faworki i donuty cieszą podniebienia milionów klientów. Tylko w Tłusty Czwartek w 2018 r. sprzedaliśmy blisko 12 mln pączków. Wiedząc, jak ważny jest to produkt dla każdego z Polaków, postawiliśmy przed sobą trudne zadanie udoskonalenia receptury naszych pączków marki własnej. Dzięki tym staraniom pączki Słodka Kraina Biedronki są unikatem – nie dodaje się do nich żadnych sztucznych aromatów i barwników ani oleju palmowego. Co ważne, nie używa się go także do ich smażenia – tu stosujemy ten sam rodzaj tłuszczu, którego używały nasze babcie, czyli smalec – mówi Adam Lalewicz, specjalista ds. rozwoju jakości i kontroli marki własnej w Biedronce.
CENY - KLIKNIJ DALEJ