Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Będą nowe markety i galerie handlowe. Na Polesiu, Widzewie i na Górnej

(izj)
.
. Maciej Stanik
O pięć dużych obiektów handlowo-usługowych wzbogaci się w tym roku Łódź. Będą to trzy galerie handlowe (na Górnej, Retkini i Widzewie) oraz dwa markety (na Polesiu i Widzewie).

Już na przełomie września i października zakupy będzie można robić w markecie duńskiej sieci Netto przy ul. Rokicińskiej, w pobliżu ronda Inwalidów. Sklep będzie miał 700 mkw. powierzchni.
Mniej więcej w tym samym czasie zostanie otwarty drugi w Łodzi market niemieckiej sieci Aldi. Jest budowany u zbiegu ul. Armii Krajowej i ul. Kostki-Napierskiego na Retkini. Będzie miał około tysiąca mkw. powierzchni.

Pełną parą idą prace na działce przy ul. Gorkiego 16. Powstaje tam parterowa galeria handlowa. Wznosi ją firma, do której należą Galeria Widzewska oraz Galeria Tatrzańska.
- Obiekt przy ul. Gorkiego będzie miał 900 mkw. powierzchni - mówi Andrzej Lisiński, współwłaściciel firmy. - Znajdzie się w nim sześć sklepów i punktów usługowych. Pięć jest zajętych - przez firmy odzieżową, farmaceutyczną, gastronomiczną, kosmetyczną i salon prasowy.

Otwarcie galerii zaplanowano na grudzień br.
W toku jest również budowa osiedlowego Centrum Handlowego "Atut" u zbiegu ulic Maratońskiej i Popiełuszki, na terenie dawnego Polmozbytu. Centrum będzie miało około 3 tys. mkw. powierzchni. Znajdzie się w nim dziesięć sklepów, w tym kolejny market sieci Netto, drogeria, sklep obuwniczy, apteka i salonik prasowy. Otwarcie w grudniu.
Po wakacjach ruszy budowa niewielkiej (ok. 500 mkw.), parterowej galerii handlowej przy ul. Rzgowskiej, w okolicach Czerwonego Rynku. Będą w niej cztery sklepy (z pieczywem, wędlinami, odzieżą i prasą). Ma zostać otwarta na przełomie tego i przyszłego roku.
W przyszłym roku sieć Netto zapowiada wzniesienie marketu przy ul. Franciszkańskiej i - jak mówią jej przedstawiciele - nie będzie to ostatni sklep tej sieci w Łodzi.

- Z naszych obserwacji wynika, że klienci coraz częściej rezygnują z zakupów w hipermarketach - mówi Daniel Grabka, dyrektor działu zakupów w Netto Sp. z o.o. w Polsce. - Przekonali się, że są czasochłonne i kupuje się podczas nich wiele niepotrzebnych rzeczy. Doceniają mniejsze sklepy typu dyskonty, z niższymi cenami i położone blisko miejsca zamieszkania.

.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany