Ale to nie koniec inwestycyjnych planów. Jeszcze latem tego roku Bartolini Air zamierza wydzierżawić od Portu Lotniczego im Reymonta dawny terminal nr 1, wybudowany w 1996 r. i otworzyć w nim tzw. FBO (Fixed–Based Operator), czyli dział wspierający cały prywatny i komercyjny ruch lotniczy (z wyłączeniem lotów rozkładowych). W terminalu znajdą się pomieszczenia dla biznesowych pasażerów podróżujących powietrznymi taksówkami i stanowisko kontroli bezpieczeństwa wraz z bezpośrednim wyjściem na płytę lotniska.
– Do uzgodnienia zostało jeszcze trochę szczegółów – mówi Bartłomiej Walas, właściciel Bartolini Air. – Obecnie trwają prace inwentaryzacyjne obiektu, bo jak się okazało w jego dokumentacji jest sporo braków, a bez ich uzupełnienia z natury nie da się przystąpić do opracowania koncepcji architektonicznej.
Pogoda na poniedziałek
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?