T-Mobile obiecuje klientom rekompensaty. Nie podaje jednak, jakie propozycje przedstawi klientom, którzy nie mogli korzystać z telefonów.
Czego w takiej sytuacji można domagać się od operatora?
Mecenas Marcin Zatorski nie ma wątpliwości, że klient sieci, w której doszło do awarii będzie mógł się ubiegać o odszkodowanie i nie chodzi tu tylko o zmniejszenie opłaty abonamentowej.
- W takim przypadku każdy może starać się o odszkodowanie na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego. Wtedy trzeba będzie przedstawić związek przyczynowo-skutkowy pomiędzy awarią a szkodą - mówi mecenas Zatorski. I podaje przykład: wiele osób opłaca parking przez komórkę. Jeżeli z powodu awarii sieci nie uiści opłaty, może otrzymać karę w wysokości nawet 50 zł. Można domagać się od operatora zwrotu tych pieniędzy.
- Każdy przypadek jest indywidualny, ale możemy się domyślać, że dla właściciela firmy, dla którego telefon jest podstawowym narzędziem pracy, brak sieci przez kilka godzin może spowodować wielkie trudności - dodaje mecenas. To także może być podstawa do roszczeń wobec T-Mobile. Trzeba będzie jednak udowodnić, że z powodu braku dostępu do telefonu poniosło się konkretne straty.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Narożna przeszła poważną operację. Latami ukrywała dolegliwości po porodzie
- Dramat Roksany: przyleciała do teściowej WYNAJĘTYM helikopterem! Oszczędza na własny?
- Pazura wziął kolejny ślub poza granicami Polski. Nikt się tego po nim nie spodziewał
- Michał Szpak w prześwitującej spódnicy. Te widoki trudno zapomnieć