Awaria systemu bankowego PKO BP. Teraz także Inteligo

(pij)
Awaria systemu bankowego PKO dotknęła klientów banku w całej Polsce.
Awaria systemu bankowego PKO dotknęła klientów banku w całej Polsce. Polskapresse
Dodaj komentarz:
Udostępnij:
Po awarii, która uniemożliwiła wypłaty z bankomatów oraz transakcje karta płatniczą klientom PKO BP, usterka dotknęła także system bankowy Inteligo.

System Inteligo zawiódł w sobotę. O godzinie 13 na profilu Inteligo na Facebooku pojawiła się informacja na ten temat: "Mają miejsce utrudnienia w autoryzacji niektórych transakcji kartowych. Pracujemy nad ich wyeliminowaniem. Przepraszamy. "

Nielegalny arsenał broni w domu przedsiębiorcy w Starowej Górze-FILM

Z kolei PKO BP na swojej stronie www informuje (z datą 8 listopada) o możliwości wystąpienia utrudnień w korzystaniu z kart, jakie mają nastąpić... 12 listopada. O problemach z 8 i 9 (kłopoty są już od piątku) listopada ani słowa.

Obie sprawy łączą sie, ponieważ właścicielem Inteligo jest właśnie PKO BP.

AKTALIZACJA
W sobotę po południu Monika Floriańczyk z zespołu prasowego PKO BP oznajmiła w telewizji TVN24, że o godz. 15 awaria została usunięta, a klienci mogą już płacić kartami i wypłacać pieniądze. Dodała, że wcześniej problemy występowały w przypadku 30% transakcji.

Floriańczyk poinformowała również o awarii Master Card, aczkolwiek powiedziała, że PKO nie ma wpływu na tę sprawę.

Wideo

Komentarze 9

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

g
gość3
Ja właśnie próbowałam jakąś godzinę temu zapłacić za kartę miejską i nie mogłam. Poszłam do bankomatu i tez nie mogłam wypłacić kasy, bo pin nie działał. Chciałam w końcu zmienić pin poprzez konto w iPKO (bojąc się, że możę ktoś się włamał czy coś) i niestety nie mogłam -> wyskoczył problem techniczny przy każdy wpisaniu kodu z sms. Masakra. Trochę boje się o moje oszczędności. Zostałam z kilkoma złotymi w kieszeni. Nie chce takich sytuacji, chyba zmienię bank.
k
kk
Po godz 13 dwa razy odmówiło mi zapłaty w sklepie . rano ok 9 płaciłam bez problemu
P
POstać sobie mozna
dziadowski bank dla emerytow ktorzy mysla ze to bank panstwowy....kolejki i obsluga jak za komuny
d
dar
jak coś piszesz to zapoznaj się bardziej z informacją bieżącą ok.godz 15-tej awarię usunięto.
g
gość
A ja rano ani wczesnym popołudniem nie mogłam wyciągnąć pieniędzy z żadnego bankomatu, nie tylko PKO. Wczoraj z tego, co widziałam w sklepie i przed bankomatem, szczęścia nie miał absolutnie nikt
L
Leszek
o 13.20 płaciłem na stacji paliw - odmowa, po minucie druga próba i się udało
g
gość
ja między godziną 15 a 16 próbowałam zapłacić za zakupy (Kaufland) - nie udało się w innych sklepach nie było problemu.
g
gosc
Bo nie wszystkich dotyka awaria. Ja tez mialem szczescie, ale facet za mna juz nie. ( tez mial karte pko oczywiscie )
G
Gość
No bardzo dziwne :] rano bez problemu wypłaciłam gotówkę z bankomatu PKO BP kartą inteligo, o 16:50 zapłaciłam kartą za zakupy i przed chwilką zrobiłam przelew internetowy i jakoś wszystko poszło bez problemu....chyba wypadałoby uaktualnić te informacje :]
Dodaj ogłoszenie