Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Awaria PKO BP: Bankomaty Euronet nie wydały pieniędzy, ale zaksięgowały operację

Redakcja
Awaria bankomatów
Awaria bankomatów ARC
Klienci PKO BP nadal mają problemy mimo iż od wielkiej awarii PKO BP mija już pięć dni. Bankomaty Euronet zaksięgowały wypłaty, ale do nich nie doszło. Klienci PKO BP mają ujemne salda. Co robić? Bank informuje, że trzeba złożyć reklamację.

Awaria PKO BP ma swoje przykre konsekwencje także dzisiaj. Związane są z systemem opoeracyjnym sieci bankomatów Euronet.
Kula trafiła w...smartfona! Telefon uratował sprzedawcę-FILM

W piątek doszło do awarii w banku PKO BP. Niedługo później pojawiły się problemy z wypłatami gotówki z bankomatów sieci Euronet. Okazuje się, że mimo usunięcia awarii skutki są odczuwalne nadal.

Klienci wielu banków skarżą się, że bankomaty Euronet nie wypłaciły im pieniędzy, ale wszystkie operacje zaksięgowały. Efekt? Na kontach nie ma pieniędzy, ale nie ma ich też w portfelach klientów nie tylko PKO BP, ale także innych banków.

"Mam konto w ING. W piątek próbowałem podjąć 1950zl z bankomatu Euronet. Bankomat nie wypłacił pieniędzy, środki zostały zablokowane, a wczoraj zaksięgowane jako wypłacone! Paranoja. Tutaj trzeba myśleć nad pozwem zbiorowym. Za 2 dni minie tydzień jak jestem bez niemal 2 tysięcy i nikomu nie spieszy si by mi je oddać!" - pisze internauta w TVN24..

Jak się dowiadujemy, blokady środków, które zostały założone pomimo niezrealizowanych operacji kartowych w czasie trwania awarii, zostały już przez bank anulowane automatycznie.

"W przypadku, kiedy rachunek został obciążony (tzn. transakcja została zaksięgowana), konieczne jest złożenie przez klienta reklamacji np. poprzez Infolinię Banku - staramy się je rozpatrywać najszybciej jak to jest możliwe. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie, również w zakresie ewentualnych rekompensat" - poinformowała w komunikacie.

Dokładnie ten sam problem mają klienci ING.

"Obecnie jesteśmy w trakcie przetwarzania plików od organizacji płatniczych korygujących nieprawidłowo zrealizowane transakcje. Sądzimy, że wszystkie transakcje nieprawidłowo zrealizowane w dniu 08.11.2013 powinny zostać prawidłowo rozliczone w dniu dzisiejszym. Rozliczenie tych transakcji jest dla nas tematem priorytetowym. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości" - napisano w środę na profilu banku.

Część transakcji automatycznie rozliczy też mBank, ale w niektórych przypadkach nie obędzie się bez oficjalnej reklamacji.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Awaria PKO BP: Bankomaty Euronet nie wydały pieniędzy, ale zaksięgowały operację - Dziennik Zachodni

Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany