Paliwo jest dużo droższe ale i lepsze
Jest on droższy od tradycyjnego, jednak zmniejsza ryzyko wystąpienia awarii.
- Cysterna o pojemności 20 tys. litrów kosztuje 6 tys. zł więcej od wypełnionej tradycyjnym paliwem, czyli ok. 100 tys. zł - informuje Jarosław Habura, dyrektor MZK.
Temperatura w autobusach nie powinna spadać poniżej 16 stopni
Cysterna starcza 22 miejskim autobusom na 10 dni. Zużycie paliwa zimą jest większe, m. in. z powodu ogrzewania wnętrz pojazdów. Jak twierdzi dyrektor pabianickiego MZK, temperatura w autobusach przy zamkniętych drzwiach nie powinna spadać poniżej 16 stopni Celsjusza.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wszyscy patrzyli na wyeksponowane krągłości Romanowskiej na ściance. Stylista ocenia
- Uważajcie na Sablewską za kółkiem! Kiedyś doprowadzi do wypadku! Ekspert wyjaśnia
- Iwona z "Sanatorium" straciła dziecko i męża. To wyznanie złamało nam serca
- Wspólny występ Roksany Węgiel i Kevina Mgleja w cieniu tragedii. Znamy szczegóły