Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Auchan ma nową strategię dla asortymentu

Źródło: onet.pl, portalspozywczy.pl
Na zmiany w swoich hipermarketach zdecydowały się już Tesco, Carrefour i Real, teraz przyszedł czas na sieć Auchan, która wprowadza do sklepów nowe koncepty sprzedażowe, ale także stawia na lepiej dopasowany do potrzeb konsumentów, węższy asortyment - czytamy w portalspozywczy.pl.

- Chcemy aby klient mówił o nas "tu jest tanio i taniej". Tanio oznacza dla nas to, że artykuł po artykule będziemy oferować niższą cenę niż sklepy naszej konkurencji. Chcemy także oferować najszerszy wybór asortymentu i wysoką jakość oferowanych produktów - mówi Paweł Szczypek, dyrektor Auchan Łomianki.

- To co istotne - dodaje - chcemy aby w naszym sklepie klient mógł zrealizować jak najwięcej swoich potrzeb. Stawiamy więc na mniejsze opakowania lub zaproponujemy możliwość podzielenie większego opakowania na mniejsze, tak aby klient za tą samą kwotę mógł kupić więcej asortymentu - informuje portalspozywczy.pl

- Dochodziły do nas sygnały, że klienci często czują się zagubieni wśród tak bogatej oferty, mieli problemy z odnalezieniem tych produktów, na których im zależy. Często produkty dublowały się, poza tym nie mogliśmy w odpowiedni sposób wyeksponować towarów, które cieszyły się największą popularnością -wyjaśnia Paweł Szczypek, dyrektor Auchan Łomianki.

Sklep w Łomiankach to pierwsza placówka Auchan w Polsce, która wdrożyła projekt ograniczenia asortymentu na taką skalę.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany