- Chcemy aby klient mówił o nas "tu jest tanio i taniej". Tanio oznacza dla nas to, że artykuł po artykule będziemy oferować niższą cenę niż sklepy naszej konkurencji. Chcemy także oferować najszerszy wybór asortymentu i wysoką jakość oferowanych produktów - mówi Paweł Szczypek, dyrektor Auchan Łomianki.
- To co istotne - dodaje - chcemy aby w naszym sklepie klient mógł zrealizować jak najwięcej swoich potrzeb. Stawiamy więc na mniejsze opakowania lub zaproponujemy możliwość podzielenie większego opakowania na mniejsze, tak aby klient za tą samą kwotę mógł kupić więcej asortymentu - informuje portalspozywczy.pl
- Dochodziły do nas sygnały, że klienci często czują się zagubieni wśród tak bogatej oferty, mieli problemy z odnalezieniem tych produktów, na których im zależy. Często produkty dublowały się, poza tym nie mogliśmy w odpowiedni sposób wyeksponować towarów, które cieszyły się największą popularnością -wyjaśnia Paweł Szczypek, dyrektor Auchan Łomianki.
Sklep w Łomiankach to pierwsza placówka Auchan w Polsce, która wdrożyła projekt ograniczenia asortymentu na taką skalę.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Opozda podjęła decyzję w sprawie Vincenta. Królikowski nie ma tu nic do gadania
- Ostrzegamy: Daniel Martyniuk znowu "śpiewa". Ekspertka wysyła go na oddział
- Dawno niewidziana Szostak na imprezie. Bardzo się zmieniła [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel i Kevin Mglej wezmą nowy ślub! Sensacyjne szczegóły tylko u nas