Tzw. "medialność miast w kontekście seriali" sprawdziła firma„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Wynika z niej, że o Łodzi i Aleksie od lipca do grudnia 2013 r. pisano 155 razy, a wartość reklamowa tych publikacji to ponad 2 mln zł. Te wyniki plasują jednak Łódź i jej serial poza pierwszą dziesiątką.
Prowadzi Warszawa z serialem "M jak Miłość” (nazwę stolicy przywołano aż w 942 publikacjach, a wartość reklamowa to 26 mln zł), na drugim miejscu jest fikcyjna miejscowość Leśna Góra z serialu „Na dobre i na złe (769 publikacji, 15 mln z reklamy). Trzecie miejsce zajmuj inna wymyślona miejscowość z "M jak Miłość" - Grabina (451 informacji, 7 mln zł).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Makabryczny żart męża "Królowej Życia". Kobiety mu tego nie darują
- Bieniuk w PRZEŚWITUJĄCYCH spodniach na ściance. Tak wystroić mogła się tylko ona
- 19-letnia Emilia Dankwa odsłania brzuch i wygina śmiało ciało w cekinach i szpilkach
- Andrzej z "Sanatorium miłości" mieszka w DPS. Nie zgadniecie, kto chce mu pomóc