Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Aleks dał Łodzi reklamę za 2 mln zł! [zdjęcia]

(msm)
Do 108 milionów osób mogła dotrzeć w II połowie ubiegłego roku informacja o Łodzi w związku z kręceniem w mieście serialu "Komisarz Alex". Oznacza to, że o Łodzi mógł się dowiedzieć nawet co piąty mieszkaniec Unii Europejskiej.

Tzw. "medialność miast w kontekście seriali" sprawdziła firma„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Wynika z niej, że o Łodzi i Aleksie od lipca do grudnia 2013 r. pisano 155 razy, a wartość reklamowa tych publikacji to ponad 2 mln zł. Te wyniki plasują jednak Łódź i jej serial poza pierwszą dziesiątką.

Prowadzi Warszawa z serialem "M jak Miłość” (nazwę stolicy przywołano aż w 942 publikacjach, a wartość reklamowa to 26 mln zł), na drugim miejscu jest fikcyjna miejscowość Leśna Góra z serialu „Na dobre i na złe (769 publikacji, 15 mln z reklamy). Trzecie miejsce zajmuj inna wymyślona miejscowość z "M jak Miłość" - Grabina (451 informacji, 7 mln zł).

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany