MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego...
fot. Hisayoshi Ichikawa

Advergaming w Polsce i na świecie, czyli gry, przy których świetnie się bawiliśmy, choć ich celem była reklama

Pepsiman

Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego PlayStation. Jak sama nazwa wskazuje, gra ta reklamuje słynny, słodki napój gazowany.

Fabuła jest banalna - samochód dostawczy zgubił w mieście całą dostawę puszek z napojem. Pepsiman ma za zadanie biegnąc przez ulice miejscowości zbierać puszki, jednocześnie unikając przeszkód.

Co więc sprawiło, że gra otrzymała status kultowej? Wszystko za sprawą dżingla pojawiającego się co kilka sekund w grze, którego charakterystyczna melodyjka wyryła się na stałe w mózgu. Dobra robota, marketingowcy.

Zobacz również

Burza piaskowa sieje zniszczenie. Ofiar wciąż przybywa

NOWE
Burza piaskowa sieje zniszczenie. Ofiar wciąż przybywa

IV liga. Wigry Suwałki rozbiły Dąb Dąbrowa Białostocka 7:0

IV liga. Wigry Suwałki rozbiły Dąb Dąbrowa Białostocka 7:0

Polecamy

Kiedy Świątek i Hurkacz grają kolejne mecze w Rzymie? Znamy szczegóły!

Kiedy Świątek i Hurkacz grają kolejne mecze w Rzymie? Znamy szczegóły!

Ważny sponsor wycofał się ze współpracy z Widzewem. Co się wydarzyło?

Ważny sponsor wycofał się ze współpracy z Widzewem. Co się wydarzyło?

Amerykanie słodko–gorzko o prognozach dla Polski: jest lepiej, ale są zagrożenia

Amerykanie słodko–gorzko o prognozach dla Polski: jest lepiej, ale są zagrożenia