W Łodzi, do rzecznika konsumentów w ciągu 4 lat zgłosiło się ponad 800 osób, które zostały oszukane przez nieuczciwych sprzedawców prądu.
Przepisy słabo chronią odbiorców energii elektrycznej, którzy są ofiarami nieuczciwych sprzedawców korzystający z ich niewiedzy i naiwności - twierdzi w najnowszym raporcie Najwyższa Inspekcja Kontroli. Wraz z umożliwieniem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej w 2007 r. oszustwa stały się powszechne! Mimo ogromnej skali nieuczciwych praktyk Minister Energii nie podjął żadnych działań zapobiegawczych. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który miał możliwość podania do publicznej informacji o nieuczciwych firmach, uczynił to tylko raz. Najczęściej ofiarami oszustów padali seniorzy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?