44 tys. publikacji w internecie, mediach na temat ul. Piotrkowskiej

(izj)
Prawie 44 tys. publikacji pojawiło się w ubiegłym roku na temat ul. Piotrkowskiej w prasie, radiu, telewizji, internecie oraz mediach społecznościowych.

Tak wynika z raportu przygotowanego przez firmę Press Service na zlecenie magistratu Zdecydowana większość publikacji (niemal 34 tys.) pojawiła się w mediach społecznościowych. Przede wszystkim były to krótkie wzmianki o neutralnym wydźwięku. Ulica była wymieniana jako m.in. miejsce, w którym odbywały się różne wydarzenia. 40 procent publikacji ukazało się na łamach mediów regionalnych, a 60 procent – ogólnopolskich.

Negatywne publikacje poruszały głównie temat czystości ulicy. Najwięcej pozytywnych było z kolei poświęconych bożonarodzeniowemu jarmarkowi i Festiwalowi Światła. Jeśli urzędnicy chcieliby zamówić taką samą ilość publikacji, musieliby wydać na nie 71 mln zł.

WIERSZE, ŻYCZENIA NA DZIEŃ BABCI I DZIADKA
NOWY ROK 2017. HOROSKOP DLA WSZYSTKICH ZNAKÓW. HOROSKOP NA NOWY ROK 2017
Wolne dni w 2017 roku

[ZOBACZ FILM Alert smogowy w Polsce. (x.news/TVN24)

](http://www.expressilustrowany.pl/ "ZOBACZ FILM Alert smogowy w Polsce. (x.news/TVN24)