MKTG SR - pasek na kartach artykułów

15-latek podpalił szkołę! Bo miał złe stopnie...

Jacek Zemła
W ręce policji wpadł 15-latek, który półtora miesiąca temu podpalił budynek szkoły w Parzęczewie. Chłopaka zatrzymano po żmudnym śledztwie i przesłuchaniu wielu osób. Okazuje się, że powodem próby puszczenia z dymemem szkolnego budynku, była frustracja młodzieńca spowodowana złymi ocenami i obawą o to, że nie zda do następnej klasy. Nie przewidział jednak konsekwencji swojego głupiego wybryku. O jego dalszym losie zadecyduje teraz sąd rodzinny i dla nieletnich.

* 15-latek ze złości na szkołę postanowił ją spalić! W pożarze mogli zginąć inni uczniowie...

IRLANDIA SZWECJA ONLINE GDZIE OGLĄDAĆ?IRLANDIA SZWECJA STREAM DARMOWA TRANSMISJA GODZINA
BELGIA VS WŁOCHY GDZIE OGLĄDAĆ TRANSMISJĘ NA ŻYWO WŁOCHY BELGIA

Do tego bulwersującego zdarzenia doszło 15 kwietnia br. Kilkanaście minut przed godziną ósmą rano do straży pożarnej dotarł sygnał o pożarze budynku parzęczewskiej szkoły podstawowej i gimnazjum. Paliło się ocieplenie elewacji, potężne zadymienie zagrażało zdrowiu i życiu uczniów, którzy już weszli do budynku, dlatego nauczyciele podjęli szybką decyzję o ich ewakuacji. Na miejscu natychmiast pojawiła się straż pożarna i policja. Na szczęście nikomu nic się nie stało, strażacy sprawnie uporali się z ogniem i nie dopuścili do jego rozprzestrzenienia się na cały budynek.

W wyniku pożaru spaleniu uległa elewacja budynku na powierzchni około 30 metrów kwadratowych oraz zostało nadpalone jedno z okien. Ślady wskazywały, że doszło do podpalenia. Śledztwo doprowadziło policjantów do 15-letniego mieszkańca gminy Parzęczew, który 31 maja został zatrzymany. Grozi mu pobyt w zakładzie poprawczym.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany