Nasza Loteria - pasek na kartach artykułów

11 mln. na promocję miasta

(msm)
Prawie 11 mln zł dostanie Łódź na promocję swych różnego rodzaju przedsięwzięć. Miasto chce się promować m.in. jako "przyjazne filmowcom" (za 970 tys. zł - dofinansowanie - 824 tys. zł), "miejsce turystyczne" (1,1 mln zł - 997 tys. zł), "innowacyjne" (657 tys. zł - 558 tys. zł).

Najwięcej, bo aż 2,6 mln zł (dofinansowanie 2,2 mln zł) otrzyma na promowanie miasta jako Centrum Przemysłów Kreatywnych, a 2,1 mln zł na promocja Łodzi jako miejsca na weekendowe "wypady".

W sumie do samorządów i różnych instytucji z terenu województwa trafią ponad 32 miliony złotych. Wśród innych dofinansowanych przedsięwzięć jest m.in. gmina Buczek, która organizuje coroczne święto truskawki (847 tys. zł dofinansowania) oraz Filharmonia Łódzka ( 599 tys. zł). Najwięcej pieniędzy (4,8 mln zł) zostanie przeznaczone na dofinansowanie term w Uniejowie oraz na... promocję promocji województwa, czyli wymyślonego w Urzędzie Marszałkowskim hasła "Łódzkie promuje" (ma ona potrwać trzy lata).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: „Wojna cenowa” sklepów. Ile sklepy na tym zarabiają?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany