10 sytuacji, w których zamiast treningu lepiej wybrać odpoczynek

Anna Rokicka-Żuk
Anna Rokicka-Żuk
Aktywność fizyczna to niezbędny element zdrowego stylu życia, są jednak sytuacje, w których lepiej jest zrezygnować z treningu lub zamienić go na lżejsze ćwiczenia. Pozwoli to uniknąć nieprzyjemnych objawów ze strony organizmu, zapobiec spadkom wydolności, a także zmniejszyć ryzyko kontuzji czy powikłań. Sprawdź, w jakich 10 sytuacjach zamiast wysiłku lepiej zafundować sobie odpoczynek! Konstantin Pelikh/123RF
Nie masz siły na trening? Czujesz, że bierze cię choroba? Nie zjadłeś posiłku? Sprawdź, w jakich sytuacjach zdrowszym wyborem będzie odpoczynek, a kiedy „przeszkody” na drodze do maty, wyjścia w teren lub klubu fitness to zwykłe wymówki od ćwiczeń!

Dwa lata w kolejce do lekarza

Wideo

Materiał oryginalny: 10 sytuacji, w których zamiast treningu lepiej wybrać odpoczynek - Strona Zdrowia

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

M
Maniek

Mi pasuje sok na bazie buraka zarówno przed jak i po treningu. Wg. terapiasokami.pl/dlaczego-warto-pic-soki, taki sok warzywny na bazie buraka daje energię jak i pomaga usunąć zmęczenie po treningu. Dzięki sokom mam większą wydolność organizmu i mogę dłużej ćwiczyć na siłowni czy biegać na dłuższe dystanse. Świetna sprawa.

Dodaj ogłoszenie