1/11
Szukasz pracy? Na kolejnych slajdach znajdziesz najnowsze...
fot. Jaroslaw Pruss

Praca we Wrocławiu - nowe oferty kwiecień 2022

Szukasz pracy? Na kolejnych slajdach znajdziesz najnowsze oferty. Przejdziesz do nich za pomocą strzałki, gestu lub kursora. Pod ostatnim ze zdjęć - link do wszystkich ofert.

2/11
Zakres obowiązków:...
fot. Tomasz Bolt/Polska Press

REPORTING & ANALYSIS LEAD


Zakres obowiązków:

1. Raportowanie dla APAC
2. Raportowanie dla GM Equities
3. Zarządzanie kontami w Księdze Głównej BC&E
4. Manager Liniowy dla bezpośrednich podwładnych
5. Prowadzenie miesięcznych spotkań biznesowych z
Front Office,
6. oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
Praca w godz.: 9-17.
Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.

Wynagrodzenie brutto:

od 10 333,34 PLN

Wymagania:
1) wykształcenie: wyższe handel/finanse,
2) staż pracy: roczne doświadczenie zawodowe, na stanowisku analityka biznesowego bądź pokrewne,
3) umiejętność-specjalność: - wysoka komunikatywność, - zaangażowanie oraz umiejętność organizacji pracy własnej,
4) inne: - zaawansowana znajomość języka angielskiego i języka hindi ze względu na międzynarodowy charakter pracy

Szukasz pracy? Na kolejnych slajdach znajdziesz najnowsze oferty. Przejdziesz do nich za pomocą strzałki, gestu lub kursora. Pod ostatnim ze zdjęć - link do wszystkich ofert.

3/11
Zakres obowiązków:...
fot. arch. Polska Press

ASYSTENTKA DS. KADR I PRAC

Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności biurowych – wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,
porządkowanie potrzebnych dokumentów, przygotowywanie zestawień,
pomoc w pracach o charakterze administracyjnym,
nadzorowanie dokumentacji personalnej pracowników,
koordynowanie umów,
tworzenie aktualnego grafiku,
Praca na czas określony: Na trzy lata
Godziny pracy 8:00 - 16:00

Wynagrodzenie brutto:
od 14 000


Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące

Znajomość języków:
koreański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:
bardzo dobra komunikacja interpersonalna,DOBRA ORGANIZACJA PRACY,BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA

Szukasz pracy? Na kolejnych slajdach znajdziesz najnowsze oferty. Przejdziesz do nich za pomocą strzałki, gestu lub kursora. Pod ostatnim ze zdjęć - link do wszystkich ofert.

4/11
Zakres obowiązków:...
fot. Tomasz Bolt/Polska Press

ARCHIWISTA

Zakres obowiązków:
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji przekazywanej do Archiwum Zakładowego;
- współpraca z Archiwum Państwowym we Wrocławiu;
- opracowanie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt (JRWA) oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 164) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., poz. 67);
- sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do przekazania do Archiwum Zakładowego pod względem właściwej klasyfikacji rzeczowej i kwalifikacji archiwalnej oraz poprawnego opisu teczek aktowych w oparciu o obowiązujące w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu normatywy kancelaryjno-archiwalne;
- przyjmowanie, opracowywanie i zabezpieczanie dokumentacji z poszczególnych jednostek organizacyjnych;
- klasyfikowanie i kwalifikowanie materiałów archiwalnych zgodnie z przyjętym systemem kancelaryjnym;
- prowadzenie ewidencji dokumentacji i czynności realizowanych w Archiwum Zakładowym w ramach obowiązujących procedur;
- udostępnianie dokumentacji z zasobów Archiwum Zakładowego;
- prowadzenie Ewidencji udostępniania dokumentacji w Archiwum Zakładowym;
- przeprowadzanie kwerend archiwalnych;
- wydzielanie do brakowania dokumentacji niearchiwalnej, dla której minął okres obowiązkowego przechowywania i przygotowywanie stosownych w tym zakresie spisów dokumentacji i protokołów brakowania;
- bieżąca kontrola terminowości i zwrotu wypożyczonej dokumentacji;
- obsługa korespondencji przychodzącej skierowanej do Archiwum Zakładowego;
- przygotowanie zaświadczeń, odpisów i uwierzytelnionych kopii z dokumentacji znajdującej się w archiwum;
- porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,
- inicjowania brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

Szukasz pracy? Na kolejnych slajdach znajdziesz najnowsze oferty. Przejdziesz do nich za pomocą strzałki, gestu lub kursora. Pod ostatnim ze zdjęć - link do wszystkich ofert.
Wynagrodzenie brutto:
Do 5 020,8 PLN

Pracodawca:

Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Zajęcia "Z kwiatka na kwiatek" w łódzkim "botaniku". Co ich uczestnicy będą robić?

Zajęcia "Z kwiatka na kwiatek" w łódzkim "botaniku". Co ich uczestnicy będą robić?

Ósmoklasiści po egzaminach, a maturzyści jeszcze w trakcie sesji ZOBACZ

Ósmoklasiści po egzaminach, a maturzyści jeszcze w trakcie sesji ZOBACZ

Juwenalia Politechniki Łódzkiej - to będzie koncertowy weekend PROGRAM

Juwenalia Politechniki Łódzkiej - to będzie koncertowy weekend PROGRAM

Zobacz również

Ford na EKG w Katowicach. Elektromobilność wymaga od nas zmiany podejścia

Ford na EKG w Katowicach. Elektromobilność wymaga od nas zmiany podejścia

42 krzaki marihuany w centrum Łodzi. Zatrzymano 41-latka...

42 krzaki marihuany w centrum Łodzi. Zatrzymano 41-latka...