Wszak Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne nie musi używać jedynie autobusów i tramwajów. Magistrat, a więc i łodzianie rok w roku dotują tę miejską spółkę, której funkcjonowanie kosztuje ok. 0,5 mld zł. Na rower miejski miało być przeznaczone ledwie 23 mln zł przez cztery lata. A do tej pory rowery miejskie niejako działały na szkodę MPK, bo zmniejszały liczbę pasażerów w tramwajach i autobusach i zmniejszały tym samym liczbę sprzedanych biletów. Dlaczego nie zrobić sieci rowerów miejskich z czytnikami „na kartę”– migawkę MPK? Przecież i tak migawki drożeją, a MPK po kryjomu „obcięło” część kursów? Może zamiast skarżyć się, że nikt nie zgłosił się do przetargu niech władze miasta zmusza MPK do zaangażowania się.
Pismak przeciwko oszustom - fałszywe strony lotniska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Iza Krzan w skąpym bikini pręży się przy mamie. Strój podtrzymują tylko liche sznurki
- Kozidrak w Opolu uciekła dziennikarzom. Gawliński mówi, jak naprawdę się zachowuje
- Ewa Gawryluk wzięła ślub przed sześćdziesiątką! Ukrywała męża przed mediami
- Zawadzka ostatecznie skazana za oszustwa podatkowe! Mamy wyrok! Musi słono zapłacić