Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

NC+ co mogą zrobić abonenci? NC+ wydało już mnóstwo pieniędzy

(tj)/wirtualnemedia
NC+ wciąż walczy z nadszarpniętym wizerunkiem. Cześć abonentów nie pozostawia na NC+ suchej nitki. Jednak do momentu rozpatrzenia sprawy przez UOKiK, abonenci cyfry + i telewizji n niewiele mogą zmienić. Tymczasem NC+ na reklamę wydało już ponad 14 mln zł - podały wirtualnemedia.pl

NC+ będzie zmiana oferty?

Dane z admonitu przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl przez Instytut Monitorowania Mediów pokazują, że spoty reklamowe zostały wyemitowane 862 razy w telewizji i 819 razy w radiu, co cennikowo kosztowało 4,33 mln zł (internet nie jest jeszcze objęty badaniem Instytutu Monitorowania Mediów).

Od premiery platformy rozpoczęła się jej właściwa kampania reklamowa. W ciągu pierwszego tygodnia reklamy zostały wyemitowane 1132 razy w telewizji, 552 razy w radiu i 15 razy opublikowane w prasie. Cennikowo kosztowało to niecałe 6 mln zł - czytamy na wirtualnychmediach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany